wtorek, 30 września 2014

Maciejewska Paulina

Paulina Maciejewska

FairyLady

profesja: fotograf
miasto: Poznań

Chodzę po świecie patrząc na wszystko przez pryzmat obiektywu. Fotografia towarzyszy mi od wczesnego dzieciństwa, ale od pewnego czasu stała się moją największą pasją i drogą, jaką chciałabym podążać w przyszłości. Nie ukrywam, że moim marzeniem jest odniesienie sukcesów w tej dziedzinie. Poprzez zdjęcia wyrażam swoje emocje i uwalniam wyobraźnię. Świat moich fotografii jest poniekąd światem moich marzeń i snów, odzwierciedleniem tego, co siedzi w mojej duszy. W fotografii uwielbiam jej różnorodność i dowolność. Od dziecka biegam z aparatem, ale nigdy nie sądziłam, że tak to mną zawładnie, nie sądziłam, że coś tak bardzo pokocham, uniezależnię się. Ciągle stawiam przed sobą nowe wyzwania. Prace, które dotychczas wykonałam, są nadal bardzo dalekie od ideału jaki chciałabym osiągnąć, jednak poznawanie tajników i zagadek fotografii daje mi ogromną radość i przyjemność. Staram się nie zamykać w jednym stylu zdjęć, tworzę tak jak czuję. Najbardziej jednak lubię fotografować ludzi, tak było i myślę, że tak zostanie. Cieszę się, że odnalazłam coś, co pozwala się spełniać, a cieszy jeszcze więcej gdy zdobywa się uznanie. W rezultacie pojawia się motywacja do stawiania sobie wyższej poprzeczki i dalszego tworzenia. Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz